Wednesday 25 September 2013

Anak-anak Kekal Sihat dan Cergas

Anda sedang mencari vitamin yang bagus untuk anak-anak?..

Pilih lah Meal Shake!

Semua ibubapa inginkan anak-anak yang sihat..bijak dan sentiasa aktif..Di sini norry suka nak kongsikan bersama anda semua kelebihan makanan segera yang baik untuk kanak-kanak. Opps..jangan  keliru, makanan segera yang dimaksudkan di sini ialah Meal Shake. Ia merupakan minuman segera yang sangat berkhasiat untuk kanak-kanak mahupun orang dewasa. Sememangnya anak-anak perlu diberi makanan yang seimbang sejak dari kecil lagi.

Meal Shake 

Meal Shake memberi 19 vitamin dan mineral penting sebagai asas nutrien untuk kanak-kanak yang sedang membesar dan juga anak remaja untuk kekal sihat dan kuat. Meal Shake juga merupakan sumber pemakanan serat dan protein terbaik. Kaya dengan sumber kalsium dan glisemik indeks yang rendah.

Kebanyakkan kanak-kanak tidak suka makan sayur-sayuran dan ada juga yang tidak suka makan buah-buahan, inilah pilihan yang tepat untuk anda memberi nutrien yang cukup kepada mereka. Dengan perisa French Vanilla yang sungguh enak ini sudah tentu akan memberi rasa teruja kepada kanak-kanak untuk minum setiap hari.


Jika anda berminat untuk mendapatkan produk shaklee dengan harga yang istimewa sila hubungi saya :

Noriah Idris (norry)
Shaklee Independent Distributor
ID no: 867045
012-6656843
norryidris@gmail.com

No comments:

Post a Comment